Dec 24, 2018

Δεκέμβρης 24, 2018


Κι όταν μου πεις, με ειλικρινές παράπονο, "μαμά, γιατί δεν με υπερασπίστηκες;" θα πρέπει να σου απαντήσω...

Το έκανα καρδιά μου, μέχρι που ένα ένα τα κάστρα των ψεύτικων υποστηρικτών έπεφταν δίπλα μου γιατί τους κλόνιζα τα προσωπικά τους συμφέροντα, τις προσωπικές τους πεποιθήσεις και πρακτικές. Και με άφησαν μόνη. Ακόμα και όσοι νομίζουν πως θα έπρεπε να μάς υπερασπίζονται αλλά δεν το κάνουν, είναι δειλοί. 

Το έκανα όμορφο μου παιδί, μέχρι που είδα πως η αλήθεια δεν χωράει σε κανένα προσωπικό όφελος κανενός, κανένα εγωικό συμφέρον ή προσωρινό κέρδος. Που είναι τα μόνα που μπορεί να έχει απέναντί της η αλήθεια.

Το έκανα γλυκό μου κοριτσάκι, μέχρι που είδα πως η οποιαδήποτε δική μου υπεράσπιση πρόσθετε σε σένα πολύ μεγαλύτερο πόνο και θέριευε τις ψεύτικες κατηγορίες που διατηρούσαν τις μάχες, τη βία, την απομόνωση.

Μέχρι που κατάλαβα πως η όποια υπεράσπιση προσθέτει στη βία, ΕΙΝΑΙ βία!

Βιάζει την αλήθεια!

Σου έλεγα πάντα πως η αλήθεια δεν χρειάζεται υπεράσπιση, πως λάμπει από μόνη της φτάνει να έχουμε το κουράγιο και τη δύναμη να τη δούμε. Έπρεπε όμως να το καταλάβω καλύτερα, να μην αφήσω κανένα παραθυράκι απ' όπου θα μπορούσε να περάσει το ψέμα.

Γιατί η υπεράσπιση είναι η χειρότερη μορφή βίας. Περνάει απαρατήρητη, σαν καλό! Κι έτσι διατηρούμε οι άνθρωποι πολέμους, μάχες, στο όνομα της άμυνας, της υπεράσπισης, που δικαιολογούμε, ενώ παραμένουμε δειλοί, φοβόμαστε την αλήθεια.

Μη νομίζεις όμως πως η επιλογή της μη υπεράσπισης πια στα σύγχρονα κέντρα εξουσίας και αδικίας ή η αποχή μου από οποιεσδήποτε επιφανειακές συζητήσεις υπήρξε σε οποιαδήποτε στιγμή εύκολη απόφαση. Βλέπεις, με την υπεράσπιση, έχεις μια εκτόνωση, νομίζεις πως "κάτι κάνεις", νοιώθεις μια προσωρινή ανακούφιση, έχεις μια απόδειξη του δίκιου σου στους υποστηρικτές σου. Όλ' αυτά, δεν τα έχω με αυτήν την επιλογή μου!

Συνεχίζουν οι κατηγορίες πίσω από την πλάτη μου, η σιωπή μου παρερμηνεύεται ως ενοχή, η μη συμμετοχή μου στο κοινωνικά αποδεκτό θεωρείται αδυναμία, και αναπόφευκτα επιτρέπει την αδιαφορία, που προστατεύει το προσωπικό όφελος του καθενός.

Είναι όμως η πιο δύσκολη και μοναδική μου επιλογή. Τι άλλο θα μπορούσα να σου προσφέρω πραγματικά σ' αυτή τη ζωή;

Έχω ορκιστεί να ζήσω τη ζωή μου υπηρετώντας την αλήθεια! Ακόμα και εις βάρος των προσωπικών μου σχέσεων, της όποιας κοινωνικής μου ασφάλειας ή προσωπικό όφελος θα με καθιστούσε αγαπητή, αποδεκτή, μέρος του συνόλου. Όμως αυτή είναι μια άρρωστη κοινωνία, βασισμένη στο ψέμα και στην έλλειψη παιδείας. Κρύβει πολλές σκοτεινές ατζέντες και σίγουρα δεν έχει να φανερώσει "εξέλιξη", όπως αυταπόδεικτα όλοι ξέρουν.

Η αλήθεια δεν χρειάζεται υπεράσπιση. Φανερώνεται από μόνη της όταν αποκτούμε το θάρρος να τη δούμε. Τότε διαλύονται αυτόματα, από μόνες τους, και οι κατηγορίες και οι υπερασπίσεις. Ποτέ πιο πριν!

Άλλωστε, η δουλειά που είχα να κάνω, να τη φανερώνω συνεχώς όπου δεν την έβλεπα ήταν πολύ πιο δύσκολη, πολύ πιο απαιτητική. Θα είναι η προσφορά μου σε σένα.

Παραμονή της και καλά "γιορτής της αγάπης"...άλλο ένα πρόγραμμα στο οποίο οι άνθρωποι συμμετέχουν αγνοώντας την αληθινή αγάπη/σημασία της ζωής τους. Μάλλον θέλω να σου πω, πως ό,τι κι αν κάνεις, όπου κι αν βρίσκεσαι, είμαι εκεί, είσαι μέσα στην καρδιά μου.

 https://www.change.org/p/conscious-human-beings-stop-state-child-abduction 

https://denphgainosxoleio.blogspot.com/2018/05/blog-post.html 

No comments:

Post a Comment